2009. május 29., péntek

Újabb képek, újabb történet..

...mert halakkal az élet soha nem lehet unalmas. Regisztráltam egy akvarista oldalon, ahol csupa szuper tanácsot kapok. Csupa kedves ember, aki szívén viseli a halacskáimat, csakúgy, mint én. A minap növényeket kaptunk ajándékba, jövő héten 4 db Xifót kapunk. Már alig várom. A szomszéd lánynál született vagy 30-40 zebrasávos sügér. Most 2 db van az akiban, de nincs maradásuk, mert hipp-hopp hatalmasra nőnek és megeszik a többieket. Szerencsére már találtam nekik gazdit a sógoromék személyében.. :) Mellesleg tőlük kaptunk egy szénszűrőt, ami a tegnapi vízcserénél beüzemelésre került. Vettem egy aljzat porszívót is és mindenféle eledelt, szilikoncsövet a vízleeresztéshez és egy szép kék lavórt a vízhez. Fagyasztott szúnyoglárva és fagyasztott tubi is került, időkapcsoló és önetető is, gondolván a nyaralós napokra. Szóval fejlődünk, fejlődünk. Vettem még egy növénykét is, valamint egy csigát. Manócska továbbra is nagyon élvezi, hogy vannak halaink és Marcika is szereti nézegetni a szépséges családtagjainkat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése